Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیس ترپ
جاذب ها
دسته‌بندی نشده
دیفیوزر
عایق صوتی
فوم تخم مرغی
محصولات

آکوستیک کلاس آنلاین و ضبط آموزشی

آکوستیک برای ویدیو آموزشی ، آکوستیک ضبط آموزشی ، صداگیری کلاس مدرسه

این روز ها ساخت کلیپ ها و پادکست ها آموزشی و یا برگزاری کلاس های آنلاین بسیار راحت شده است و با کمترین امکانات حتی با یک دستگاه موبایل می توان اقدام به برگزاری و یا ضبط این کلاس ها نمود. از سوی دیگر باتوجه به تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مدارس ، آموزشگاه ها و حتی باشگاه ها ورزشی اقدام به ارایه جلسات و کلاس های خود به صورت آنلاین نموده اند.

اگرچه با استفاده از یک موبایل می توان کلیپ یا پادکست آموزشی را به راحتی ضبط نمود و یا کلاس آموزشی آنلاین را با استفاده از شبکه های اجتماعی برگزار نمود، ولی یکی از مشکلات اصلی در اینگونه کلاس های مجازی مشکل پیچدش صدا در محیط کلاس و یا واضح نبودن صدای مدرس یا استاد می باشد. این امر اموجب می شود که معمولا دانش آموزان ، دانشجویان و مخاطبان به وضوح صدای استاد و یا مدرس را نشنوند و از بازدهی کلاس آموزشی مجازی کاسته شود.

یکی از راهکارهای موجود برای حل مشکل آکوستیک کلاس های آموزشی آنلاین و مجازی استفاده از محصولات آکوستیک پارت فوم است. محصولاتی نظیر پنل های جاذب ( فوم های شانه تخم مرغی و پنل آکوستیک هرمی ) ، دیفیوزرها و بیس ترپ ها تولید شده توسط پارت فوم می توانند به آسانی مشکلاتی نظیر هوم ، ریورب ، فلوتر اکو ، نوفه و…. را در محیط کلاس آموزشی آنلاین ، یا محیط ضبط کلیپ و پادکست حذف نماینند و موجب حداکثر شفافیت صدا در محیط و افزایش کارایی کلاس آموزشی شوند.


ه منظور مشاوره ، سفارش محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طرق زیر اقدام فرمایید:

تلفن: 02177635410 ( ساعات پاسخگویی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 5:30 بعد از ظهر بجز جمعه ها و روزهای تعطیل)

آدرس: تهران – خیابان شریعتی – بین سمیه و طالقانی روبروی بیمارستان پاسارگاد پلاک 143


 

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

// کد جاوا اسکریپت برای نمایش پیام خوش آمدگویی