Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیس ترپ
جاذب ها
دسته‌بندی نشده
دیفیوزر
عایق صوتی
فوم تخم مرغی
محصولات

آکوستیک اداری و عایق صدا

عایق صوتی و آکوستیک دفاتر اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به نحوی که آکوستیک نبودن فضا می تواند بر روی فعالیت دفاتر تاثیر منفی داشته باشد.

عایق صوتی اداری

عایق صوتی ادارای بسته به نوع کاربری و فضا می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال آکوستیک در اتاق جلسات معمولا بر روی عدم انتقال صدا به بیرون تمرکز دارد. در نتیجه برای رسیدن به این هدف باید از ترکیب عایق های سلول باز و سلول بسته استفاده نمود. ولی آکوستیک در فضای اتاق انتظار معمولا بر عدم پژواک صدا در محیط تاکید دارد و بدین منظور باید از عایق های جاذب آکوستیک و یا دیفیوزر ها استفاده نمود.

آکوستیک دفاتر

همچنین در مورد آکوستیک بین دفاتر نیز اگر هدف عدم انتقال صدا باشد. باید از همان ترکیب عایق صوتی سلول بسته و آکوستیک سلول باز استفاده نمود. و برای نمای کار نیز ترجیحا باید از پوشش هایی نظیر ام دی اف ، یا کناف استفاده نمود ( پوشش و نمای کار جزو خدمات پارت آکوستیک نیست). و یا به طور کلی از پنل های آکوستیکی که دارای نما هستند بهره برد ( نظیر پنل آکوستیک ویو وود).

آکوستیک کال سنتر

این در حالی است که در قسمت های کال سنتر که چندین اپراتور وجود دارند و جداسازی فضای آن ها با دیوار و پارتیشین نیز امکان پذیر نیست می توان برای آکوستیک و کاهش پژواک در محیط و تا حدودی کاهش انتقال صدا بین دو اپراتور از فوم های جاذب ( فوم شانه تخم مرغی و یا هرمی یا پنل آکوستیک لاین) استفاده نمود.

آکوستیک درب

مورد دیگری که در دفاتر اداری اهمیت دارد صدا گیری درها است. در صورت وجود درز بین در و چارچوب باید از نوار درزگیر مناسب استفاده کرد. در مورد صداگیری بدنه اصلی درب ، این موضوع بسته به نوع در می تواند متفاوت باشد. ولی به طور کلی بهره گیری از عایق های سلول باز و سلول بسته به صورت تلفیقی می تواند تا حد زیادی از انتقال صدا جلوگیری نماید. برای نمای کار نیز می توان یا از فوم های آکوستیکی نظیر شانه تخم مرغی و هرمی استفاده نمود و یا از رویه چرمی بهره برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

// کد جاوا اسکریپت برای نمایش پیام خوش آمدگویی