Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیس ترپ
جاذب ها
دسته‌بندی نشده
دیفیوزر
عایق صوتی
فوم تخم مرغی
محصولات

فوم آکوستیک ترمووال

 

ترمووال یکی از جدیدترین انواع محصولات در زمینه دکوراسیون و آکوستیک است که این روزها مورد استقبال قرار گرفته است. این پنل ها از سه بخش فوم ، یک لایه دکوارتیو ( پارچه یا نمد ) و قسمت چوبی که به صورت خط های موازی و با فاصله روی لایه دکوراتیو پارچه ای یا نمدی که در زیر آن ها فوم قرار دارد می چسبد. این طراحی خاص و جذاب موجب می شود که از ترموال بتوان برای هر فضایی استفاده نمود. از سوی دیگر پنل های ترمووال دارای نصب آسانی هستند و به آسانی و حتی بدون نصاب قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند و حتی با میخ و چسب نیز می توان آن ها را بر روی دیوار نصب نمود.

فوم ترمووال ، ترمووال سوزنی ، ترمووال نمدی ، فوم پشت ترمووال ، تولید کننده فوم آکوستیک ترمووال

فوم پشت ترمووال چیست؟

 

پارت فوم در زمینه تولید پنل آکوستیک ترمووال فعالیت ندارد ولی باتوجه به تجربه خود در زمینه تولید و عرضه فوم ، در مورد عرضه و تولید فوم پشت ترمووال فعال می باشد. همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم فوم ترمووال از یک لایه فومی 5 میل از فوم سفت و سلول بسته به همراه یک لایه پارچه سوزنی یا لایه نمدی تولید و عرضه می شود. البته گاهی اوقات این محصول به صورت سه لایه یعنی یک طرف پارچه سوزنی و یک طرف لایه نمدی و در وسط نیز فوم تولید می شود. عرض فوم ترمووال 1.5 متر می باشد و توپ های آن حداکثر 50 متر است. البته بسته به نیاز مشتری این محصول با عرض یک نیم و طول دلخواه مشتری ( یک متر به بالا ) توسط مجموعه پارت فوم عرضه می شود.

فوم پشت ترمووال پارت فوم

آیا فوم پشت ترمووال عایق است؟

 

فوم ترمووال از یک فوم سفت سلول بسته تولید می شود و همین امر این فوم را به یک عایق مناسب برودتی تبدیل می نماید ( البته باید دقت داشت این فوم نسوز نیست و نباید در معرض درجه حرارت ها بالا یا شعله و جرقه و…. قرار گیرد ). در مورد عایق صوتی بودن فوم ترمووال می توان گفت با توجه به ضخامت کم آن این فوم تا حد کمی عایق صدا است ولی اگر در ترکیب با عایق های صوتی دیگر ( نظیر الاستومری ، ریباند ، ابر ساده آکوستیک و…. ) و به عنوان نمای آن ها به کاربرد شود می توان نقش خوبی به عنوان عایق صوتی نیز ایفا نماید. همچنین چوب هایی که در هنگام تولید پنل های تولید ترمووال روی این فوم نصب می شود نیز این محصول را تبدیل به یک پنل آکوستیک جاذب پخشایشگر می نماید در نتیجه می توان گفت پنل های ترمووال می توانند تا حدودی در آکوستیک صدا در محیط و شفافیت صوت در فضا نقش داشته باشند.

 

تولید و عرضه فوم پشت ترمووال ، فوم آکوستیک ترمووال از کجا بخریم ؟ فوم زیر ترمووال

انواع فوم آکوستیک ترموو چیست؟

 

فوم ترمووال توسط مجموعه پارت به سه صورت تولید می شود:

1. فوم پشت ترمووال پارچه سوزنی

فوم پارچه سوزنی یک اانواع پرطرفدار فوم ترمو وال است و این امر به علت ظاهر زیبا و شکیل پارچه سوزنی آن است. خود فوم دارای ضخامت 5 میل است و عرض این محصول یک نیم متر می باشد.

2. فوم ترموو نمدی

فوم ترموو نمدی به علت داشتن لایه نمدی بر روی خود می تواند تا حدودی نقش عایق این محصول را بیشتر کند و این امر موجب می شود بسیاری از مشتریان نیز متقاضی این محصول باشند . در این محصول نیز خود فوم دارای ضخامت 5 میل است و عرض این محصول یک نیم متر می باشد.

3. فوم ترموو دو روکشه( یک رو نمد یک رو پارچه سوزنی)

سومین حالت نوع فوم ترموو نوع دولایه آن است که معمولا بسته به نیاز مشتری تولید می شود. این محصول نیز خود فوم دارای ضخامت 5 میل است و عرض این محصول یک نیم متر می باشد. و در یک طرف فوم لایه نمدی و در طرف دیگر لایه پارچه سوزنی وجود دارد.

 

 

پارت فوم عرضه کننده انواع فوم ترمووال ویژه تولید پنل های ترموووال

کیفیت محصول

تولید و نصب ترمووال اگرچه تقریبا آسان است ولی توجه داشتن به نوع متریال مورد استفاده از اهمیت خاصی برخوردار است. در این راستا نوع فوم و نوع روکش روی فوم می تواند از اهمیت خاصی برخوردار باشد. استفاده از فوم های ضعیف و بی کیفیت اگرچه ممکن است از لحاظ اقتصادی به صرفه به نظر برسد ولی در هنگام نصب چوب ها روی فوم ( منگنه کاری ) ضعف خود را نشان می دهد . همچنین در بلند مدت استفاده از فوم نامرغوب می تواند موجب بدشکلی و خرابی کار شود و این امر برای ترمووال که پنل دکوراتیو است می تواند جبران ناپذیر باشد. با توجه به این موارد مجموعه پارت فوم با تجربه چندین ساله در زمینه تولید و عرضه انواع فوم ، سعی براین نموده که با استفاده از بهترین متریال و با پیشرفته ترین ماشین آلات مرغوبترین انواع فوم ترموو را به شما عزیزان عرضه دارد.

فوم پشت ترمووال از کجا بخریم؟

 

اگر تولید کننده پنل های ترمووال هستید و یانصاب هستید و یا به صورت شخصی قصد دارید با خرید فوم و چوب اقدام به نصب ترمووال بر روی دیوار کنید می توانید این محصول را به صورت مستقیم از مجموعه پارت فوم تهیه کنید و به سه صورت تلفنی ، از طریق واتساپ و یا ه صورت خرید حضوری این محصول را تهیه نمایید.

به منظور مشاوره ، سفارش محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد فوم زیر ترمووال می توانید از طرق زیر اقدام فرمایید:

تلفن: 02177635410

واتساپ: 09026666131

آدرس فروشگاه مرکزی: تهران – خیابان شریعتی – بین سمیه و طالقانی روبروی بیمارستان پاسارگاد پلاک 143

( ساعات پاسخگویی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 5:30 بعد از ظهر بجز جمعه ها و روزهای تعطیل)

10 Comments

  • MAHMOUD گفت:

    ما اگر از این فوم های ترمووال به متراژ کم برای منزل خودمون بخوایم میفروشید. میخوام بگیرم بزنم روی دیوار وروشم عین این عکسی که زدید چوب ها نواری بزنم. اگر متراژ 6 متر بفروشید عالی و خودم میتونم از این پنل ها آکوستیک ترمووال درست کنم. ممنون میشم بفرماید

  • شاهین گفت:

    من ۷۰ متر فوم ترمووال سوزنی لازم دارم ، ولی چوب روش را خودم دارم ایا بدون چوب فقط فوم خالی میفروشید ؟

    • part acoustic گفت:

      سلام ، بله می توانید از فروشگاهمون تهیه کنید . اتفاقا ما فقط فومش را تولید می کنیم و میفروشیم و چوبش خودتون باید جداگانه بگیرید و روش بزنید

  • مرتضی گفت:

    سلام کدام مدل فوم ترمووال بهتر هست پشت سوزنی یا پشت نمدی؟ قیمت کدام مدل مناسبتر هست و کدام خاصیت آکوستیکی بهتری داره؟

    • part acoustic گفت:

      سلام ، از لحاظ آکوستیکی تفاوت چندانی ندارند و روکش نمدی شاید فقط کمی بهتر باشه از لحاظ قیمت فوم پشت ترمووال سوزنی قیمتش مناسبتر از نمدی هست.

  • مونا گفت:

    سلام این فوم ها ترمووال اگر بخواهیم با پارچه سوزنی ولی با رنگ سبز هم تولید می کنید؟

  • Ni گفت:

    من خودم نصاب ترمووال هستم و قبلا فوم پشت نمدی برند پارت فوم گرفتم و از کیفیتش راضی بودم . به ویژه کیفیت فومش عالی بوده ، یعنی فوم هم زیاد خشک نبود و هم خیلی نرم نبود و منگنه خورش عالی بود. حالا مشتری این سری ازم خواسته پشت سوزنی کار کنم می خواستم بدونم پشت سوزنی هم کیفیت فومش همونه یا فرق میکنه ؟ و ایا امکان خرید مستقیم از خودتون هم وجود داره ؟؟

    • part acoustic گفت:

      سلام ، خوشحالیم که از محصولات ما راضی بودید. بله نوع فوم ترمووال پشت سوزنی و پشت نمدی یکی هست و تفاوت ندارد و باهمان کیفیت تولید و عرضه می شود. بله به صورت مستقیم هم می توانید فوم ترمووال خریداری کنید. برای اینکار به قسمت تماس با ما سایت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

// کد جاوا اسکریپت برای نمایش پیام خوش آمدگویی