Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیس ترپ
جاذب ها
دسته‌بندی نشده
دیفیوزر
عایق صوتی
فوم تخم مرغی
محصولات

دیفیوزر اسکای لاین

مشخصات محصول

رنگ: سفید

ابعاد: 60 در 60 سانتی متر

ضخامت: 15

تولید شده از: یونولیت فشرده ( Expanded Polystyrene)

امتیاز محصول: یک ستاره - بد نیست دو ستاره - خوب سه ستاره- حیلی خوب چهار ستاره - عالیه پنج ستاره - فوق العاده است ( تعداد رای دهنده:1 نفر ، مجموع امتیاز : 5,00 از 5)
Loading...

دیفیوزر آکوستیک اسکای لاین دیفیوزر آکوستیک اسکای لاین حرفه ای ترین نوع تایل آکوستیک

توضیح محصول:

دیفیوزر اسکای لاین یکی از مهمترین پنل های آکوستیک می باشد. این پنل برخلاف انواع ابزوربر (نظیر فوم شانه تخم مرغی ) وظیفه پخش امواج صوتی ( دیفیوز) در جهات مختلف را دارا می باشد، در نتیجه موجب کاهش فلوتر اکو ( Flutter Echo ) و همچنین لیکیج (leakage)) در محیط و افزایش شفافیت و وضوح صدا درفضا می گردد. علت اصلی چنین کارایی یکی ساختار سلول بسته و فشرده پلی استایرن انبساطی ( یونولیت ) می باشد که این پنل از آن ساخته شده است و مهمتراز آن محاسبات دقیق فیزیکی و ریاضیاتی خانه های دیفیوزر است.

از این تایل آکوستیک دیفیوزر می توان بر روی سقف و دیوارها هم در کنترل روم و هم در ددروم استفاده کرد. البته استفاده از دیفیوزر آکوستیک روبروی مانیتورینگ ها در استودیو های حرفه ای الزامی است. همچنین استفاده از این پنل برای سیستم های صوتی Hifi و سینماهای خانگی می تواند موجب افزایش هرچه بیشتر کیفیت صوت در محیط و رسیدن به صدای طبیعی و نزدیک به اصل گردد.

نصب این پنل بسیار آسان است و با چسب یونولیت و یاچسب چوب به راحتی قابل نصب می باشد. همچنین این پنل قابلیت ترکیب با سایر تایل ها آکوستیک ابزوربر ( تخم مرغی ، هرمی ، لاین ) و دیفیوزر ( پنل آکوستیک ویوو وود) را دارا می باشد.

نحوه استفاده:

موارد استفاده: آکوستیک ( افزایش شفافیت صدا ، حذف ریورب ، دیفیوز صوت)

مکان های قابل استفاده: استودیو، اتاق ضبط ، اتاق تمرین ، ددروم، سالن اجتماعات، سینما خانگی ، سیستم های صوتی حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

// کد جاوا اسکریپت برای نمایش پیام خوش آمدگویی