Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیس ترپ
جاذب ها
دسته‌بندی نشده
دیفیوزر
عایق صوتی
فوم تخم مرغی
محصولات

فوم هرمی

مشخصات محصول

رنگ: طوسی

ابعاد: ارتفاع 50 سانتی متر

اضلاع: 100 سانتی متر در 100 سانتی متر

ضخامت : 7 سانتی متر

تولید شده از: فوم پلی یورتان سلول باز

امتیاز محصول: یک ستاره - بد نیست دو ستاره - خوب سه ستاره- حیلی خوب چهار ستاره - عالیه پنج ستاره - فوق العاده است ( تعداد رای دهنده:7 نفر ، مجموع امتیاز : 4,86 از 5)
Loading...

فوم هرمی

توضیح محصول:

فوم هرمی یکی از پنل های آکوستیک حرفه ای و پرکاربرد در زمینه آکوستیک استودیو ها است. این فوم از ابر پلی یورتان سلول باز که به شکل هرمی برش دهی شده است تولید می گردد. ساختار سلول باز و شکل هرمی این پنل موجب می گردد که بتواند بر روی فرکانس های بالا و میانی اثر گذاری بسیار خوبی داشته باشد.

فوم هرمی بر روی سقف و دیوار قابل استفاده است و نحوه اثرگذاری آن به نحوی است که می تواند هم در کنترل روم و هم در ددروم از آن بهره برد. علاوه بر محیط استودیو ، فوم ها هرمی در سایر محیط هایی که مشکل ریورب و پیچش صدا دارند و یا فضاهایی که نیاز به کیفیت آکوستیکی دارند ( نظیر سینماهای خانگی ، سالن های آمفی تئاتر ، سالن های اجتماعات و....) نیز قابل استفاده است. این پنل مانند سایر فوم های آکوستیک دارای نصب بسیار آسانی است و می توان آن را با میخ و یا چسب پاتکس به راحتی نصب نمود.

نحوه استفاده:

موارد استفاده: آکوستیک و عایق صوتی

مکان های قابل استفاده: استودیو های ضبط ( کنترل روم و ددروم ، استودیو دوبلاژ ، استودیو رادیویی )، سینماها ( خانگی و حرفه ای) ، سالن های احتماعات و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

// کد جاوا اسکریپت برای نمایش پیام خوش آمدگویی