Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیس ترپ
جاذب ها
دسته‌بندی نشده
دیفیوزر
عایق صوتی
فوم تخم مرغی
محصولات

تاتامی

مشخصات محصول

رنگ: قرمز - آبی -صورتی - سبز - زرد -نارنجی

ابعاد:1متر در 1 متر

ضخامت: 2 سانتی متر

تولید شده از: فوم EVA

امتیاز محصول: یک ستاره - بد نیست دو ستاره - خوب سه ستاره- حیلی خوب چهار ستاره - عالیه پنج ستاره - فوق العاده است ( تعداد رای دهنده:2 نفر ، مجموع امتیاز : 5,00 از 5)
Loading...

  • فوم تاتامی ایده آل برای عایق صوتی کف

توضیح محصول:

اگرچه بسیاری از فوم ها به عنوان یک عایق صوتی خوب کاربرد دارند ولی استفاده از آن ها در برخی از موارد دارای محدودیت است. یکی از این محدودیت ها استفاده آن ها در کف است. چرا که فوم هایی نظیر پلی اتیلن ، الاستومری و یونولیت دارای ساختار نرمی هستند و بر اثر فشار ( راه رفتن یا وزن وسایل) از بین می روند و یا کارایی خود را از دست می دهند.

در نتیجه بدون شاسی کشی نمی توان آن ها را برروی کف نصب نمود. این در حالی است که فوم تاتامی از جنس EVA ساخته می شود که دارای قدرت تحمل بالاتری است و در نتیجه دارای دوام بالاتری امی باشد.

در نتیجه معمولا در مواردی که نیاز به عایق صوتی ارزان و یا موقت داریم می توان بدون نیاز به شاسی کشی فوم تاتامی را بر روی کف نصب نمود و این فوم می تواند تا حدودی از انتقال صدا به کف جلوگیری نماید.

این فوم دارای نصب آسانی است وبه صورت پنل های یک در یک می باشد که به صورت پازلی درکنار هم قرار می گیرند و نیازی به چسب ندارد.همچنین برای افزایش کارایی این فوم می توان روی آن از موکت استفاده نمود.

از فوم تاتامی در زیر پیانو ، سازهای کوبه ای ، کف استودیو و فضاهایی که می خواهیم صدا کمتر به طبقات پایینی انتقال یابد می توان استفاده نمود.

نحوه استفاده:

موارد استفاده: عایق صوتی کف

مکان های قابل استفاده: استودیو های ضبط ( کنترل روم و ددروم ، استودیو دوبلاژ ، استودیو رادیویی ) ، اتاق های تمرین موسیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

// کد جاوا اسکریپت برای نمایش پیام خوش آمدگویی