Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیس ترپ
جاذب ها
دسته‌بندی نشده
دیفیوزر
عایق صوتی
فوم تخم مرغی
محصولات

بیس ترپ ساده کنج

مشخصات محصول

رنگ: طوسی

ابعاد: ۱ متر در ۳۰ سانتی متر در ۳۰ سانتی متر

تولید شده از: فوم پلی یورتان سلول باز

امتیاز محصول: یک ستاره - بد نیست دو ستاره - خوب سه ستاره- حیلی خوب چهار ستاره - عالیه پنج ستاره - فوق العاده است ( تعداد رای دهنده:1 نفر ، مجموع امتیاز : 5,00 از 5)
Loading...

بیس ترپ بیس ترپ آکوستیک بیس ترپ

توضیح محصول:

"بیس ترپ" ساده نوعی از پنل های آکوستیکی است که وظیفه اصلی آن کاهش فرکانس های low و هوم در محیط است. این پنل آکوستیک از فوم سلول باز پلی یورتان تولید می شود واگرچه این بیس ترپ دارای ظاهری ساده می باشد و نسبت به سایر بیس ترپ ها قیمت پایین تری دارد ولی این نوع پنل آکوستیک دارای کارایی بالایی می باشد.

این پنل آکوستیک معمولا در کنج ها نصب می شود و معمولا یک اتاق مربع و یا مربع مستطیل نیازمند بین 4 الی 8 عدد از این نوع پنل است. اولویت اصلی در نصب بیس ترپ معمولا سه کنج های بالای اتاق می باشد ( 4 عدد) و بعد از آن سه کنج پایین در اولویت می باشد ( 8 عدد ).

البته در بسیاری از موارد در برخی از فضاهای آکوستیکی سرتاسر کنج ها پوشش داده می شود که در این حالت اگر ارتفاع اتاق 3 متر باشد معمولا به 12 عدد برای پوشش سرتاسری کنج های اتاق مورد نیاز است.به طور کلی استفاده از بیس ترپ درکنترل روم و ددروم ضروری می باشد به ویژه اگر اتاق دارای بیس و هوم باشد. این پنل آکوستیک دارای نصب آسانی است و با چسب پاتکس به راحتی قابل نصب می باشد.

نحوه استفاده:

موارد استفاده: آکوستیک

مکان های قابل استفاده: استودیو های ضبط ، استودیو دوبلاژ ، استودیو رادیویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

// کد جاوا اسکریپت برای نمایش پیام خوش آمدگویی