Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیس ترپ
جاذب ها
دسته‌بندی نشده
دیفیوزر
عایق صوتی
فوم تخم مرغی
محصولات

یونولیت

مشخصات محصول

رنگ: سفید

ضخامت ها: 2، 3 ، 4 ، 5 ، 10 ، 15 ، 20 سانتی متر

ابعاد : 1 متر در 2 متر

تولید شده از: فوم پلی استایرن انبساطی

امتیاز محصول: یک ستاره - بد نیست دو ستاره - خوب سه ستاره- حیلی خوب چهار ستاره - عالیه پنج ستاره - فوق العاده است ( تعداد رای دهنده:9 نفر ، مجموع امتیاز : 4,22 از 5)
Loading...

  • یونولیت ، آکوستیک ، عایق صوتی

توضیح محصول:

پلی استایرن انبساطی که در بازار ایران یونولیت و پلاستوفوم نیز نامیده می شود یک عایق سلول بسته است که به صورت سنتی به عنوان عایق صوتی شناخته می شود. باوجود اینکه یونولیت می تواند تا حدودی نقش عایق صوتی را نیز ایفا نماید ولی در استفاده از آن به عنوان عایق صوتی باید به موارد زیر دقت نمود:

  1. این عایق باید حتما در ترکیب با عایق های سلول باز ( پشم سنگ ، ابر ساده آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی) و سایر عایق های سلول بسته ( پلی اتیلن ، الاستومری ) استفاده شود تا بتواند به عنوان عایق صوتی تا حدودی نقش داشته باشد ( ترتیب و چیدمان یونولیت و سایر عایق ها در استفاده ترکیبی نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا کارایی افزایش یابد).
  2. ضخامت با کارایی یونولیت به عنوان عایق صوتی رابطه مستقیم دارد و افزایش ضخامت موجب کارایی بیشتر آن می شود. در نتیجه نمی توان انتظار داشت ضخامت های پایین این فوم بتوانند نقش عایق صوتی را به خوبی ایفا نمایند
  3. دانسیته یونولیت با کارایی آن به عنوان عایق صوتی رابطه مستقیم دارد و افزایش دانسیته یونولیت موجب افزایش کارایی آن می شود. در نتیجه یونولیت دانسیته پایین نمی تواند نقش عایق صوتی را به خوبی ایفا نماید.

نحوه استفاده:

موارد استفاده: عایق صوتی ( در ترکیب با عایق های سلول باز)

مکان های قابل استفاده: زیرسازی استودیو های ضبط ( کنترل روم و ددروم ، استودیو دوبلاژ ، استودیو رادیویی ) ، اتاق های تمرین موسیقی ، عایق سازی دیوارهای ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

// کد جاوا اسکریپت برای نمایش پیام خوش آمدگویی